6 aprilie 2020

Rugăciunea lui Antoine de Saint –Exupery

Doamne, nu cer minuni şi miraje, ci dă-mi putere în fiecare zi.
Învaţă-mă să fac paşi mici.
Fă-mă să fiu atent şi inventativ, ca în zilele săptămînilor să mă opresc la experienţe şi descoperiri, care m-au captivat.
Învaţă-mă corect să împărţesc timpul meu, să cunosc ce este prioritar şi ce este secundar.
Cer de la Tine ca sa mă înveţi cum să plănuiesc parcursul zilei, să am timp ca să mă mă bucur de frumuseţea artei!
Ajută-mă să înţeleg că visele nu ajută, nici cele despre trecut, nici cele despre viitor.
Învaţă-mă să fiu aici şi acum, să înteleg că momentul pe care îl trăiesc acum, este cel mai important.
Izbăveşte-mă de convingerea naivă că totul în viaţă trebuie să fie neted. Dăruieşte-mi o conştientizare clară, că înfrîngerele, căderile şi dificultăţile sunt o parte a vieţii, datorit cărei creştem şi ne facem.
Aminteşte-mi că inima deseori să contrează cu raţiunea.
Trimite-mi în momentul potrivit pe cineva care îmi va spune în faţă adevărul, dar să-mi spună cu dragoste.
Eu ştiu că multe probleme se rezolvă dacă nu facem nimic, deci învaţă-mă să am răbdare.
Ştii cît de tare avem nevoie de prietenie. Învredniceşte-mă să am acest dar minunat.
Dărueşte-mi fantezie bogată, ca în momentul şi locul potrivit să dăruiesc căldura necesară.
Fă-mă om, care să ajungă la acei de „jos”.
Scapă-mă de frica să pierd ceva în viaţă.
Dărueşte-mi ceea ce mi-i de folos, nu ceea ce doresc eu.
Învaţă-mă arta să fac paşi mici!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu