16 aprilie 2016

Pelerinajul meu la mănăstirea Bănceni Ucraina.

Fost-am în pelerinaj săptămâna aceasta la catedrala Cernăuțului și mănăstirea Bănceni. De fapt am îmbinat pelerinajul cu achiziționarea de câteva obiecte bisericești. Este vorba de 4 icoane mari pentru biserică (mărimea 120x60), 3 icoane mici pentru altar (40x30). Am vizitat 5 magazine bisericești și s-a meritat. Dacă aveți nevoie de icoane, sfeșnice și alte obiecte de cult, se merită efortul, dar mai ales calitatea sfeșnicelor.
Da, și v-am adus și vouă ceva, posibil foarte util, - un album de fotografii cu pictura mănăstirii Bănceni. Dacă doriți să descărcați, trebuie să deschideți originalul, acolo unde sunt trei puncte la player. Sunt foarte bune pentru uzul orei de Religie. Dacă mie nu mi-au dat ore, măcar voi să folosiți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu