25 martie 2015

Vă invităm la caritate pentru Irina Sănduleac

Azi, de dimineață am simțit că mă prăbușesc. Am simțit cum e să ți se zbată inima cu așa o intensitate încît să-ți sară din piet, în timp ce ochii mă ajutau să citesc ceva ce nu mi-aș fi dorit să se întîmple.

M-am convins că viața nu te întreabă și nu te roagă să-i primești problemele, ea doar ți le oferă, iar tu le trăiești, le simți, le rezolvi sau pur și simplu cedezi în fața lor.

Irina Sănduleac, are 25 de ani, este căsătorită și are doi copii minunați. Este o mamă responsabilă, o soție devotată, o persoană optimistă și frumoasă la chip și suflet.


O cunosc pe ființa asta deosebită. Prima dată cînd am făcut cunoștință cu ea, mi-am dorit să-i fiu prietenă, a doua oară mi-a spus că-i sunt dragă și că mă invită la ei acasă, a treia oară nu am mai văzut-o.

A plecat împreună cu familia în Rusia, pentru a munci din greu ca să le ofere fetițelor ei o viață bună și un viitor stabil. Soarta a făcut ca totul să ia o amploare mai tristă. .
Suferă cumplit, iar odată cu ea suferă întreaga familie. Este diagnosticată cu leucemie acută limfoblastică T1 și are nevoie de un tratament urgent, care însă cuprinde o sumă enormă de 22.000 de euro, iar familia nu dispune de atîția bani.
Îmi doresc să ajut această familie și de aceea apelez la toți cei care doresc și pot să o ajute. Mi-e greu să mă gîndesc că nu ar reacționa nimeni la strigătul meu de disperare. N-am să cedez acum cînd cineva are nevoie de mare ajutor, iar acel cineva este o mamă cu doi copii care se roagă la Doamne-Doamne ca mămica să le fie alături.
Păstrez în sufletul meu speranța că veți citi articolul și veți dori să ajutați, pentru că binele care îl veți face Dumnezeu o să vi-l întoarcă numaidecît.
Mai jos sunt datele lor de contact
Pentru detalii și ajutor
apelati la 069504684 - Adrian, soțul Irinei; sau prin skype: andrian19843 (adresa soțului).
Sursa la care m-am atașat: http://marianapercik.blogspot.com/2015/02/strigat-de-disperare.html
...
Astăzi, 25.03.2015, am transmis mamei Irinei 1151 de lei, pe care i-am adunat la biserică, alții au donat direct. Le mulțumesc din partea mamei Irinei celor care făcut milostenie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu