3 iulie 2013

Odată L-am văzut trecând

1. Odată L-am văzut trecând
cu turma pe Păstorul blând
mergea cu dânsa la izvor
blândul Păstor, blândul Păstor.

2. Pe-o oaie ce cazuse jos
a ridicat-o El duios
şi-a dus-o-n braţe iubitor
blândul Păstor, blândul Păstor.

3. Pe-o alta care la pământ
zacea cu picioruşul frânt
El o legă mangâietor
blândul Păstor, blândul Păstor.

4. El le-a iubit cu dor nespus
şi viaţa pentru oi Şi-a pus
şi pentru mântuirea lor
blândul Păstor, blândul Păstor.

5.Dar mai târziu L-am întâlnit
cu spini era împodobit
într-o mulţime de popor
blândul Păstor, blândul Păstor.

6. Când l-am văzut, L-am intrebat
cine-s cei ce L-au scuipat
- A suspinat sfâşietor
blândul Păstor, blândul Păstor.

7. Şi mi-a răspuns îndurerat: -
acei ce M-au încununat
sunt oile ce le-am fost lor
blândul Păstor, blândul Păstor.

8. Toţi cei ce mă batjocoresc
şi cei ce Crucea-Mi pregătesc
sunt cei la care iubitor
Le-am fost Păstor, le-am fost Păstor.

9. Tacu... şi ochii Lui senini
de lacrimi limpezi erau plini
plângea de mila oilor
blândul Păstor, blândul Păstor.

10. Şi-atuncea „oile”- au venit
pe Cruce sus L-au răstignit
El se ruga spre mila lor

Blândul Păstor, blândul Păstor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu