25 februarie 2013

Eram copil, trecea zăpada...




1 Eram copil, trecea zăpada,

eu cu tristeţe-o petreceam,

mi se părea că iarna trece,

mi se părea – dar eu treceam.



2 Eram crescut, treceau cocorii,

mă-ndrureram până-i pierdeam,

mi se părea că vara trece,

                                                        mi se părea – dar eu treceam.





3 Eram gândind, pe malul apei,

cu unda ei la pas mergeam,

mi se părea că apa trece,

mi se părea dar eu treceam.



4 Priveam ades cum zboară norii

şi frunzele zburând, priveam,

mi se părea că ele zboară,

mi se părea – dar eu zburam.



5 Eram mâhnit cum bate ceasul,

de graba lui umbrit, oftam,

mi se părea că vremea trece,

mi se părea – dar eu treceam.



6 Mi se părea cândva că alţii,

crezând, se-nşeală, şi-i plângeam,

mi se părea că-s ei perduţii

mi se părea – dar eu eram.



7 Azi văd cu-amar, Iisus, tot harul

ce l-am pierdut când n-ascultam,

dar azi, Iisus, Tu eşti cu mine,

şi-s fericit, că-n veci te am.



8. Îţi cer acum Ţie iertare,

şi ştiu, Doamne, ca îmi poţi da.

Iar când pe nori Tu vei apare,

în Cerul Tău mă vei lua.

(Traian Dorz)


Abdon - Negativ - Eram copil trecea zapada








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu