17 august 2012

Pelerinajul nostru tradiţional de vară


În fiecare vară, al 9-lea an consecutiv organizăm pelerinaj la mănăstirile din ţara noastră, Republica Moldova. Ne străduim să vizităm toate mănăstirile, aşa că anul acesta am ales via mănăstirilor Cuşelăuca, Japca şi Saharna. Desigur că ne-au rămas amintiri frumoase la toţi, iar dvs, iubiţi mei fraţi, v-am adus spre mângâiere imagini de la aceste mănăstiri şi un filmuleţ. Să culegeţi ce e mai bun precum albina.




O maică de la mănăstirea Cuşelăuca se sfia de filmare, aşa că audiaţi doar vocea ei despre Fericita Agafia, a cărei moaşte se află în biserica de iarnă a mănăstirii.


Aceasta este o placă din cimitirul mănăstirii Japca;

O altă inscripţie din cimitirul de la Japca;

M-a impresionat numele maicii Uriila;

Grupul nostru de pelerini;

Părintele în reverendă neagră face parte din grupul nostru de pelerini. Este ierodiaconul de la schitul Redi, r.Făleşti, iar cel în reverendă deschisă sunt eu...

Acesta e iconostasul mănăstirii Cuşelăuca


Chiliile mănăstirii Cuşelăuca;

Luaţi exemplu, ce panou informativ la Cuşelăuca. Ar trebui să avem în toate mănăstirile, dar mai ales în parohii.

Biserica la Cuşelăuca era proaspăt renovată. Foarte frumos!

...în acest timp câţiva lucrători munceau...

Suntem la mănăstirea Saharna. Izvoarele mănăstirii sunt cu adevărat făcătoare de minuni, vindecătoare şi de întărire în credinţă. Am simţit personal acest lucru şi pot să confirm.

Să fie la toţi de folos şi zidire duhovnicească! 
Amin.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu